نفس ما پرنیا جاننفس ما پرنیا جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

* نفس ما *

این وبلاگ دختر زیبا و عزیز ماست.سعی میکنم خاطرات کودکی اش را اینجا ثبت کنم تا بماند به یادگار و بخواند و به یاد بیاورد روزهای شیرین کودکی را

برای دختر نازم

1392/1/25 11:47
نویسنده : مامان
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان امیدوارم خوب باشی گلم .امروز روز شهادت حضرت فاطمه زهرا س هستش.ایشالا با نظر عنایت حضرت زهرا س همه منتظرا به مراد دلشون برسن وهمه اونایی که در انتظار تولد فرزندشون هستن بسلامتی نی نی های گلشون رو بغل کننniniweblog.com

.عزیزکم من و شما الان خونه تنهاییم بابایی رفته بیرونniniweblog.com

 گل نازم امروز شما هنوز تو دل مامانی ورجه وورجه نکردی و من نمیخوام خودمو نگران کنمniniweblog.com

همش با خودم میگم حتما دخمل نازم خوابیدهniniweblog.com.الهی فدات شم نفسم که اینقد عزیز و دوست داشتنی هستیniniweblog.com.شما همه امید مامانی عشق مامان وبابایی .بابایی هر وقت میرسه خونه میگه حال دخملای من چطوره ؟niniweblog.comآخه میدونی بابایی همیشه آرزو داشت که خدای مهربون بهش دختر بده والان خیلی خوشحاله که شما تو دل مامانی هستیniniweblog.com

 الهی فدات شم خیلی مواظب خودت باش گلم خوب غذا بخور و حسابی بزرگ وبزرگتر شو نفسمniniweblog.comآخه مامانی دوست داره یه دخمل ناز و تپل داشته باشه نازنینمniniweblog.com.

من و بابایی خیلی شما رو دوست داریمniniweblog.comو میدونیم که شما دخمل باهوش و نازنین ما مثل همیشه شاد وسرحال هستی و بیاری خدای مهربون روز به روز بزرگتر میشیniniweblog.com

 

 

عشق مامان وباباniniweblog.comمواظب خودت باشniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به * نفس ما * می باشد