نفس ما پرنیا جاننفس ما پرنیا جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

* نفس ما *

این وبلاگ دختر زیبا و عزیز ماست.سعی میکنم خاطرات کودکی اش را اینجا ثبت کنم تا بماند به یادگار و بخواند و به یاد بیاورد روزهای شیرین کودکی را

ساختن وبلاگ برای پرنسس کوچولو

1392/1/25 11:00
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امیدوارم خوبه خوب باشی نفس مامانمحبت

 

امروز وبلاگ اختصاصی شما دخمل نازمو ساختمniniweblog.com

و خیلی خوشحالم  از این به بعد خاطرات خوب با هم بودن مون رو اینجا ثبت می کنم niniweblog.comتا هر وقت بزرگ شدی و دلت هوای بچگی ات رد کرد بتونی بیای اینجا .الان که دارم واست مینویسم شما چهار ماه وده روزه که تو دل مامانی لونه کردی عزیزمniniweblog.com.من و بابایی خیلی خوشحالیم آخه با لطف و عنایت خدای مهربون لایق مادر و پدر بودن شدیم و خدارو بی نهایت سپاسگزاریمniniweblog.com.تنها آرزومون سلامتی شما دخمل نازمونه که ایشالا صحیح وسالم دنیا بیای خیلی عاشقتیم مواظب خودت باش پرنسس کوچولوی مامان وباباniniweblog.com

 خیلی دوستت داریم فرشته کوچولو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به * نفس ما * می باشد