نفس ما پرنیا جاننفس ما پرنیا جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

* نفس ما *

این وبلاگ دختر زیبا و عزیز ماست.سعی میکنم خاطرات کودکی اش را اینجا ثبت کنم تا بماند به یادگار و بخواند و به یاد بیاورد روزهای شیرین کودکی را

تاخیر طولانی

1397/10/5 18:03
نویسنده : مامان
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم 

بعد تقریبا یک سال و نیم فرصت شد بیام مطلب بزارم تو وبلاگت خجالتچه مدت زمان زیادی خندونک ببخش گلم فرصت نمیشد بغلخودمم باورم نمیشهسوال

جونم برات بگه تو این مدت حسابی خانم شدی نفسم بزرگ شدی  امسال پیش دبستان میری محبت

مهد قبلیت روعوض کردم چون یه مهد نزدیک خونه باز شد و امکانات و محیط اموزشی اش خوب بود مهد قبلی ات رو هم دوست داشتی اوایل پافشاری میکردی و همش میگفتی میخام برم مهد خودم پیش دوستام .هنوزم که هنوزه همیشه  خاله حمیده ات رو یادش میکنی و میگی خیلی دوستش دارم اما کم کم قبول کردی و الان این مهدت رو خیلی دوست داری شکر خدا به محیط مهد عادت کردی و کمتر مریض میشی و انقد عاشق مهدت هستی با علاقه میری .اخرهفته ها بهتون تکلیف میدن و شما هنوز خونه نرسیده انجام میدی .از یک تا 20میشمری 1تا10انگلیسی میشمری و اعداد رو میشناسی شعرهای قشنگ یاد گرفتی و نقاشی های زیبا میکشی و چندتاشو بهم  هدیه دادی و من کلی ذوق کردم خلاصه حسابی هنرمند و خانم شدی . اما هنوزم برای مسواک زدن باید همش اصرارت کنیم . یه کار بدت هم اینکه اتاقت رو مرتب نمیکنی هر کارم کردم فایده نداشته تا الان نمیدونم باید چیکار کنم تا قانع  بشی .جدیدا هر چی میخای برات میخریم البته کارمون درست نیست و بابایی تصمیم گرفتیم تجدید نظر کنیم یجورایی بدعادت میشی گلم و خوب نیست .اولین دندون شیری ات هم افتاد دخترم و اونو شب زیر بالشتت گذاشتی و منتظر بودی ببینی فرشته برات چی میاره .فرشته هم برات یه لپ لپ و یه بسته البالو خشک اورد خیلی خوشحال شدی ..الانم با اون یکی دندونت همش بازی میکنی و دوست داری بیفته زودتر و بازم فرشته برات هدیه بیاره .

در اولین فرصت عکسهای زیباتو میزارم 

هم از مهدت هم تولدتات ومسافرتهامون و بقیه شیرین کاریات محبت ..........

خدا روشکر بابت همه نعمتهاش خصوصا شما گل دخترم همیشه خدای مهربون پشت و پناهت باشه عزیزدل مامان و بابا عاشقتیم محبتبوسمحبت. یه فکرایی تو سرمه انشاءالله که خدا کمکم کنه و جوربشه گل

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به * نفس ما * می باشد